Wet n Wild HIGHLIGHTING POWDER ( PRECİOUS PETALS )




Resim Wet n Wild HIGHLIGHTING POWDER - AYDINLATICI PUDRA 

Merhaba !

Nasılsınız bakalım umarım her şey yolundadır?  Bugün sizlere son zamanlarda resmen aşk yaşadığım, Gratis aracılığıyla ülkemize daha yeni gelen Wet n wild markasının aydınlatıcı pudrasından bahsedeceğim. Aslında şuan ülkemize sadece iki rengi geldi. Biri  benim elimde ki precious petals diğer rengi ise crown of my canopy, bence uygun fiyatlı kozmetik ürünlerinde bu tarz ürünler bulmak oldukça zor, herkese hitap eden alternatif bir aydınlatıcı diyebilirim. 
Gelelim aydınlatıcı hakkındaki görüşlerime. 

aydınlatıcı, wetnwild
Wet n Wild HIGHLIGHTING POWDER - AYDINLATICI PUDRA 

Wet n wild'ın  kasik plastik ambalajına sahip olan aydınlatıcının şefaf bir kapağı var kolayca taşınabilir sağlam durumda. Benim elimdeki hafif şeftali ve pembe tonlarında üzerinde bozmaya kıyamadığım yaprak motifi de aydınlatıcıyı havalı gösteren tarafı bence.

Wet n Wild HIGHLIGHTING POWDER

Aydınlatıcı sedefli  ve yumuşacık bir yapıya sahip olup oldukça da pigmentli, kesinlikle tozutma yapmayan bir ürün ıslak bir bir görüntü veriyor. 
Elmacık kemiklerinde o kadar harika duruyor ki tamamen doğal bir ışıltıya sahip bir görüntü veriyor ve kesinlikle sim sim durmuyor. Bu aydınlatıcı kumral ve esmerler için efsane bir tercih olabilir. 

Wet n Wild HIGHLIGHTING POWDER
Tek dokundurmayla bile ne kadar pigmentli olduğunu görebilirsiniz; ben genellikle eklips markasının yelpaze fırçasıyla uyguluyorum ama arada parmaklarımla da uygulayabiliyorum  her iki şekilde de gayet hoş duruyor. 
Kalıcılığı gayet başarılı ama gün içerisinde özellikle yaz aylarında tazelemek gerekebilir. 
Özel günlerde far olarak bile kullanıyorum çok başarılı duruyor. 

Ürün fiyatı 26 TL gibi bir şey ama indirimde yakalarsanız mutlaka deneyin derim :) 
Başka bir yazıda görüşmek üzere 
Esen Kalın :)

Yorumlar

  1. en sevdiklerimden biri :-))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok güzel bir ürün, ben de bayılıyorum!! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. Tek dokundurmayla bile ne kadar pigmentli olduğunu görebilirsiniz; ben genellikle eklips markasının yelpaze fırçasıyla uyguluyorum ama arada parmaklarımla da uygulayabiliyorum her iki şekilde de gayet hoş duruyor.
    king size bed sheets , floral bedspread , king size bed sheets , nishat bed sheets online , quilted coverlet , bed sheets , jaipuri quilt , sectional couch covers , pillow covers online

    YanıtlaSil
  4. That seems to be great products :)
    I'm following you now and I would be happy
    if you have the time and desire to follow my blog.
    https://katrinausdd.blogspot.com/

    LG Katrin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM