Garnıer Nem Bombası Koruyucu Nemlendirici Sprey




 İYİ AKŞAMLAR 

Bu postum da yaz ayından kalma bir üründen bahsedeceğim sizlere başlıkta da anlayacağınız üzere garnıerın çok ses getiren nem bombası nemlendirici spreyi, 
 Çok fazla uzatmadan hemen yorumlarıma geçmek istiyorum.



Aslında bir çok özelliği barındırdığı için deneme fırsatı verdim desem daha doğru olur. Çünkü tüm cilt tiplerine uygun spf 30 içeriyor,hava kirliliğine karşı koruyor, makyaj üzerine uygulanabiliyor vs.
Ürün sprey tarzında olup en az 15 cm uzaklıktan sıkmak gerekiyor ayrıca göz ve dudak çevresine uygulamamaya dikkat etmelisiniz.


Ama şunu söylemeliyim ki yazın sadece iki kez kullandım ve yaz aylarına uygun bir ürün olmadığına karar verdim. Neden mi ? çünkü yazın cildimiz terlemeye meyilli olabiliyor ve bu üründe cilde sıkınca hafif yapışkan ve yağlı his bırakabiliyor daha doğrusu kuruması biraz zaman alıyor. Benim cildim kışın daha fazla kuruduğundan kış ayında kullanmaya karar verdim. Ayrıca makyaj üzerine uygulandığında ciltteki ürünler direkt yerinden oynuyor ben mineral sular gibi hayal ettiğimden bu şekilde olacağını düşünmemiştim. Maalesef bir daha makyaj üzerine uygulamama kararı aldım. 
Ben en güzel verimi gece yatmadan önce cilt temizliğimi yaptıktan sonra yüzümü nemlendirmesi açısından uyguluyorum ve o konuda gerçekten başarılı buluyorum. 
Yüzümde sivilcelenmeye ya da alerjik bir duruma sebebiyet vermedi. 
Ayırca makyaj yapmadığım günlerde gün içerisinde de nemlendirme amacıyla kullanıyorum. 
Sizler bu ürünü nasıl buldunuz ? 
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 
Esen Kalın :)

Yorumlar

  1. Ben zaten ürünü amacına uygun bile bulmadım

    YanıtlaSil
  2. Will have to check this product out! Thanks for the share, keep up the posts!
    Scarlett

    YanıtlaSil
  3. Great post, dear! Love that product and tried it! Also, your blog is so lovely! :)

    I’m following you now. Could you check my blog and, maybe, be my new follower too, as a new style blogger still need some support? ;)

    MY BLOG
    INSTAGRAM

    Kisses!

    YanıtlaSil
  4. Hi, great review. I'm your new follower :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil
  6. nice product
    https://47biz.com

    YanıtlaSil
  7. The collection Marts can Helps you to find latest trends. We have latest designs at comforter Set, Bed Sheets, Sofa Covers, Baby Comforter Set, Pillow Covers, Blankets and much more. Our Service is provide high Quality Stuff and Satisfaction of customer. You can view latest desigsn at our facebook page. https://web.facebook.com/The-Collection-Marts-317300915823297/.
    cotton bed sheets , baby bedroom sets , cotton bed sheets , nishat linen bedding , summer bedspreads , queen comforter sets , jaipuri razai single bed , slip covers , buy cushions online

    YanıtlaSil
  8. Best Article buy pain meds online Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.
    Best Article buy Roxicodone Online Excellent post
    buy Xanax Online
    buy Oxycodone Online

    Best Article buy medications online Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.
    buy Roxicodone Online
    buy CBD Isolate Online

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM