Sleek i-Divine Original Far Paleti İnceleme

sleek, gratis, indirim

Merhabalar !

Bugün sizlere sleek markasının harika paleti '' original ''den bahsetmek istiyorum. Çok renkli bir far paleti ister özel günlerde ister günlük makyaj da kullanabileceğimiz bir palet far paleti diyebiliriz gelin hep birlikte inceleyelim.

far paleti, metalik makyaj

Öncelikle mat siyah ambalajını çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Oldukça kullanışlı bir ambalajı var seyahatlerde rahatlıkla bize eşlik edecek kalitede, kapak kısmında büyük boyda bir aynasının olması da artı bir özelliği.


far paleti, gratis, sleek


Üstte 6 alt kısımda 6 olmak üzere  her birinin farklı isimleri olmak üzere toplam 12 renk mevcut, Siyah far dışındaki renkler sedefli yapıda
Benim joker olarak gördüğüm renklere gelecek olursak;

far paleti, sleek, original

Black Cab; Harika bir pigmente sahip simsiyah mat bir far smokey eyes makyajları için vazgeçilmez bir renk.
E10; Yeşille turkuaz arası bir renk özel günlerde falan bakır tonlarıyla harmanlanınca muazzam duruyor.


Cream Tea; Nefis bir renk, göz pınarlarını ve kaş altını aydınlatmak için kullansam da yüzünüzün aydınlık görünmesini istediğiniz her bölgesine kullanabilirsiniz.
Penny Farthıng; Sanırım gelmiş geçmiş en güzel bakır tonlarında far, göz kapaklarında tek başına efsaneler çıkarıyor ayrıca diğer bütün renklerle kombin yapılabilecek bir renk,
Sterlıng; En sevdiğim kahve rengi, günlük hayatta da oldukça rahat kullanılan bir renk diyebilirim.


Bu farların yapıları çok yumuşak, metalik far kategorisine alabileceğimiz bir palet de diyebiliriz, renkleri olduğu gibi göz kapağında da görmek mümkün, diğer paletlere oranla tozutma durumu minimum seviyede çünkü ıslak bir görünüme sahip, nasıl desem ? Krem farları andırıyor adeta, kalıcılığı kesinlikle harika hatta baza bile gerek yok bence.
Sleek koleksiyonunda olması gereken bir palet diyorum ve yazıyı sonuçlandırıyorum :)
Fiyatı 50 lira civarı ama gratisin özel günlerde yaptığı indirimlerle daha uygun fiyata yakalayabilirseniz kaçırmayın derim :)

Peki sizler sleek markasında hangi ürünleri seviyorsunuz ?

Görüşmek üzere hoşçakalın 











Yorumlar

  1. güle güle kullan güzel bir paletmiş ama üst sırayı asla kullanamam, heves edip elimde bulunsun diye aldığım mavi-yeşil farlara bile el süremedim... Sleek ile henüz yıldızlarımız barışmadı ^^

    YanıtlaSil
  2. Bu paletten birkaç sene önce İngiltere'den arkadaşıma aldırmıştım o zaman daha Sleek buralarda yoktu ama üst sırayı pek kullanamayınca elimden çıkartmıştım.
    Sleek ürünleri kesinlikle indirim zamanlarındaki fiyatlarını düşünülünce çok kaliteli farlara sahip:)

    YanıtlaSil
  3. Mavi ve pembe tonlu renkler yoğunlukta olunca asla tercih etmeyeceğim bir palet oldu. Napıp edip o pembeyi yakıştıramıyorum esmer tenime :D Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
  4. ¡La tengo y me encanta!
    Besos

    YanıtlaSil
  5. Sleek paletleri çok beğeniyorum! Bunun da en alt sırası harikaymış! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Renkler guzel ama Sleek farlar cok tozutuyor uygularken ben o yuzden biraz mesafeliyim sadece farlarina !

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyorlar. .. 😘😘

    YanıtlaSil
  8. pigmentasyonu çok güzelmiş cidden, bayıldım buna güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. Çook güzeel. almalıyıııım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  10. renklerine hayran oldum, ben de almak istiyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Ne ilgilen cildi renkleri varmış bu paletin. Pigmentasyon da harika görünüyor!

    YanıtlaSil
  12. Maviler için alınır bu palet yaa süper

    YanıtlaSil
  13. Bende aldim müthiş renk skalası

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM