Flormar Smoky Eyes Carbon Black Waterproof ( Akmayan Göz kalemi )

akmayan göz kalemi, flormar, smoky eyes, siyah göz

 Herkese Merhaba !

Uzun zamandır siyah kalem kullanmıyordum bu aralar da bir merak sardı, akmayan güzel bir göz kalemi  arayışına girdim arkadaşım flormar da satış danışmanlığına başlamış öyle konuşuyorduk laf arasında bahsettim o da hemen bir öneri de bulundu hatta dene dedi falan bende mağaza da denedim ve hemen aldım. 

siyah göz kalemi, akmayan kalem, smoky eyes,

Çift taraflı bir tarafı kalem diğer tarafı sünger aplikatör olan uzun bir kalem, Uzun süre kullanırım diye düşünüyorum. Ucu oldukça yumuşak bir yapıda, kullanımı falan gayet rahat genelde göz kalemleri bende göz yakması falan yapar ama bu kalem de hiç öyle olmadı. 

Simsiyah görüntüyü seviyorsanız mutlaka bakmanız gereken bir kalem diyorum, ayrıca yumuşak yapısından dolayı dağıtımı çok kolay, smoky eyes uygulamak isterseniz arka tarafındaki sünger aplikatörü sayesinde o gölgeli gece makajını çok kolay bir şekilde yapmak mümkün.
Kalıcılığına gelecek olursak gerçekten yumuşak yapısına rağmen kolay kolay göz altlarına akmıyor bulaşma falan yapmıyor inanın özel günlerde bile kullandım çok memnun kaldım. 
Fiyatı 9,90 
Geldik bir yazının daha sonuna  okuduğunuz için teşekkür ederim 
 Peki aranızda bu ürünü kullananlar var mı ? Ne düşündüğünüzü mutlaka yorum olarak bırakın:)
Seviliyorsunuz 👄 

Yorumlar

  1. Merhabaaa ☺️☺️ Harika bir ürün paylaşmışsın ☺️ Hemen geldim sana 😉 Bende takipteyim kocaman sevgilerrr 😊

    YanıtlaSil
  2. Ayy bunu yayinlama ama zaten takip ediyormusum seni , sana bilfi vermek istedim ☺️ Sevgilerrr ☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
  3. Akmadigi surece pratik olduklari kesin ama Göz kalemlerini bir türlü sevemiyorum

    YanıtlaSil
  4. Se ve que es super negro y eso me encanta!
    Besos

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık. Bu kaleme mutlaka bakacağım. Smoky makyaj için çok önemli :)

    YanıtlaSil
  6. Akmayan kalem bulmak imkansız neredeyse,bakayım buna canım :*

    YanıtlaSil
  7. Benim de çok severek kullandığım bir göz kalemi! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  8. Bu kalemden bendede var çok memnunum sanırım bittikçe alacağım göz kalemlerinden olacak.:)

    YanıtlaSil
  9. Dağıtmak için tek tarafının sünger olması çok iyi 👍

    YanıtlaSil
  10. Siyah göz kalemi biter bitmez istikamet Flormar o zaman ;)

    YanıtlaSil
  11. Kalemtrasla açılan cinsten ise olur yoksa almayım alışamadım onlara

    YanıtlaSil
  12. Bunu ben de beğenerek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
  13. Ben de de car bundan hatta yazısını da yazmıştım galıba severim kendisini

    YanıtlaSil
  14. Bende alacak olsam bunu alırdım dye düşünüyırum

    YanıtlaSil
  15. Bende maalesef akma yaptı o yüzden tek başına kullanamadım mecburen siyah bir farla sabitledim kullandığım süre boyunca :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM