Cecile Effect Resist To Acne Fondation - Cecile Akneli Ciltler İçin Fondöten



Merhaba !

Nasılsınız bakalım ? Bizde koşuşturmacalar devam ediyor.Şuan istanbula doğru yoldayım. Blogumu ihmal etmek istemiyorum 😘 Bu postumda uzun zamandır elimde olan ve artık yorumlama zamanının geldiğini düşündüğüm Cecile akneye meyilli ciltler için olan mat fondötenden bahsedeceğim.

Cecile markasının rujlarını ve ojelerini  çok duymuştuk, fondötenlerinin olduğunu da görünce denemek istedim açıkçası öncelikle benim cildim bazı zamanlar değişkenlik gösteriyor .

Sarı alttonlu bir fondöten diyebiliriz, yapisi biraz katı gibi dursa da yüze uygulandığında kadifemsi bir yumuşaklık veriyor. Kapatıcılığı bence yeterli ✔ 


Bence akneyi gecirmiyor Ama akneli ciltlerdeki kusurlari iyi kapatiyor, ayrica Anne oluşturmuyor. Gün icerisinde kusma yapmiyor, mat bitişli bir fondöten oldugundan parlama 've yaglandirmayi da engelliyor. Evet geldik bir yazimin sonunda siz bu fondötenle taniş miydiniz mi ?
Okudugunuz icin teşekkürler 
Sevgilerimle 😍 

14.05.2017 Ankara 


Yorumlar

  1. Cok merak ettigim bir urun fakat buralarda hic satilmiyor rastlasam alacagim kapaticiliginin iyi olmasi guzelmis💘

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık canım çok güzel anlatmışsın :*

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım bende senin bloğunu izliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Akneli cilt tipine sahip olmadığımdan bakmayayım öyleyse canım :) Yazı için teşekkürler <3 :)

    YanıtlaSil
  5. Bu markanın parfümünü duymuştum ama bu tarz kozmetik ürünleri olduğunu senden öğrendim . Bence sonuçları gayet iyi. Çok teşekkürler . Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bunun parfümü de yokmuydu sanki kullanmıştım diye hatırladım bir an..

    YanıtlaSil
  7. Daha önce denemedim ama kapatılığı baya iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  8. Cecile markasının ürünleri aslında çok güzel ama sanırım biraz kıymet bilmiyoruz ☺️

    YanıtlaSil
  9. Sari alt tonlu olmasi cok iyi !

    YanıtlaSil
  10. Bende daha önce hiç kullanmadım.Yaz dönemlerinde bb krem tercih ediyorum. Akneye neden olmaması iyiymiş. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Cecile fondötenleri deneme fırsatım olmadı.Sadece ruj ve ojeleriyle sınırlı kalmış deneyimlerim....

    YanıtlaSil
  12. Hiç duymadım daha önce hatta ilk kez görüyorum. Bence Mac fondötenler daha başarılı diye düşünüyorum. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. Yapısını çok beğendim ve ambalajı da güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM