Wet n Wild 5'li Far Paleti '' The Naked Truth '' Yorumlarım



Merhabalar !


Uzun bir aranın ardından nihayet yazılarıma geri dönebildim, bugün ki yazımda hepimizin çok sevdiği bir bir marka olan wet n wild in kahve tonlarının hakim olduğu 5 li far paletlerinden The naked truth paletinden bahsedeceğim, ben genelde kahve tonları sevdiğim için bu paletle aşk yaşıyorum diyebilirim, renklerin oldukça kullanışlı,
 Şimdi gelin hep birlikte ayrıntılı inceleyelim.



Paletteki her rengin başlıca görevlerinin yazılmış olması özellikle makyaja yeni başlayanlar için daha iyi düşünülmüş bence, 


Browbone beyaz renkte olup içerisinde minik minik simler barındırıyor bu genellikle kaş altını daha aydınlık göndermek amacıyla kullanılıyor gayet başarılı ben normal aydınlatıcı olarak da kullanıyorum bazen gayet iyi yani 
Base, Krem renginde olup tüm göz kapağının rengini eşitliyor ve diğer renklere bir astar oluşturuyor.
Definer acı kahve tonlarında ki bu rengi daha çok kirpik diplerine falan uyguluyorum, bazen kaşlarımı bile dolduruyorum çok doğal duruyor gerçekten.
Eyelid, bu hafif simli gri rengi de tüm göz kapağına uyguluyorum en altta ki bakır tonlarındaki crease adlı simli farı da katlanma bölgesine uygulayıp güzelce karıştırıyorum.
Gerçekten harika bir palet diyebilirim, tüm renkler bir birine çok uyumlu  en sevdiğim yanı fazla tozutma yapmaması diyebilirim.
 farların kalıcılığı fena değil ama arttırmak için bir far bazı kullanılırsa daha da iyi olacağını söylemek isterim. Bu paleti seyahatler de falan sürekli yanımda taşıyorum çünkü hem günlük hem gece makyajlarına oldukça uygun bir palet.  
Fiyat olarak da oldukça uygun 
İndirim döneminde 12 lira gibi bir fiyata aldım ben 
Geldik yorumlarımın sonuna, okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Sizler bu palet hakkında neler düşünüyorsunuz ?

Yorumlar

  1. Renkler Harika fiyatta çok uygun

    YanıtlaSil
  2. The shades are amazing:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Vaktiyle bu paleti ben de almıştım; zaten Wet'n Wild paletleri genel olarak çok başarılı buluyorum. Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. benimde almak istediğim bir palet ama çok far kullanmadığımdan elimdekilerle yetiniyorum, ama indirimli fiyatı güzelmiş, bu fiyata bulursam alırım :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. ben almış ve çekilişle hediye etmiştim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatli renklermis 😊

    YanıtlaSil
  7. renkleri çok güzelmiş ben de morlu pembeli olanından aldım :D

    YanıtlaSil
  8. Çok sevdiğim bir palet bu.

    YanıtlaSil
  9. bayıldığım bir palet! :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM