Gratis 8 Mart Kadınlar Günü İndiriminden Neler Aldım ?

                                   
gratis, alışveriş, kadınlar günü indirimi, indirimde neler alınmalı,

Merhabalar 


Mart ayının ilk yazısı alışverişten gelsin istedim malumunuz 8 mart kadınlar gününde bir çok kozmetik mağazaları indirimleri başlattı. Alışverişime gratisle başladım diyebiliriz, hatta  uzun zamandır denemek istediğim ürünleri aldım. Peki neler almışım birlikte bakalım mı ? Belki sizlere fikir olmuş olur :)

indirimden neler alınmalı, gratis, gratis alışverişi,


Kozmetik ; 

Sleek markasının İ-Divine Mineral Far paletlerinden Orginal 594 

En merak ettiğim paletlerinden birisi diyebilirim. Metallik tarzda bir palet gerçekten renklerine bayıldım :) fiyatı 32,95 ekstra %10 indirimle 30 liraya gelmiş oldu 


Wet n Wild The Naked Truth Paleti

Yine aklımda olan bir paletti ama stoklarda bulamıyordum hiç erkenden gitmenin faydaları olsa gerek vardı baya kaptım hemen :) fiyatı 13,15 falandı ayrıca %10 gibi bir indrim vardı gratis kartlılara  bu yüzden 12 liraya gelmiş oldu :)

Eklips Makyaj Süngeri

Kayıtsız şartsız en uygun ve en başarılı makyaj süngerimdir eskidikçe alırım. Fiyatı 6,25


Wet n Wild Unchhained

Wet n Wildin tekli farlarını çok severim bu da yeni gelenlerden ve rengine aşık oldum diyebilirim, simli gri :)
Fiyatı 5,95

Gosh Boombastıc Xxl Volume Mascara 

Bu maskarayı arayıpta bulamadığımdan mutlaka bahsetmişimdir sizlere ben daha önce yeşil olanı kullanıyordum efsane bir maskara bulmuşken bunu da aldım:) tabi ki deneyimlerimi en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım fiyat 18,90


indirimde gratisten neler alınmalı, gratis indirimi, gratis
Resim yazısı ekle

Saç Bakım;

Creıghtons Hindistan Cevizi & Keratin Besleyici Saç Kremi

Özelliklerini okuyunca denemek istedim daha önce hiç dikkat etmediğim ya da yeni gelmiş olabilir, deneyimlerimi paylaşmak için sabırsızlanıyorum bende merak içindeyim açıkçası :) fiyatı 7,75 

Elseve Argınıne Direnç X3 Şampuan

 Daha öncede kullanıp beğendiğim bir şampuan bitince tekrar aldım fiyatı 5,25 ayrıca ikincisini alana %50 indirim vardı diğerini de ablama verdim :)

hindistan cevizi yağı, indirim, gratis indirimi,

Kişisel Bakım;

Loreal Saf Kil Detoks Jeli

Ülkemize geldiğinde çok merak ediyordum indirimde yakalayınca deneyimlemek istedim fiyatı 11,50

Eklip Banyo Eldiveni 

Severek kullandığım bir ürün gerçekten yıllardır kullanırım fiyatı da çok uygun bence  3,50 tl 

Aksu Vital Shiffa Home Hindistan Cevizi Yağı

Yine uzun zamandır merak ettiğim bir ürün diyebilirim, Fiyatı 14,25 yorumlarımı sizlerle paylaşacağım mutlaka :)

Evet geldik bir alışveriş yazısının daha sonuna  nasıl buldunuz alışverişimi ? Ben çok memnun kaldım :) 
Sizler alışverişte neler aldınız bakalım benimle paylaşmayı unutmayın olur mu ?
Sevgiyle Kalın 

Yorumlar

  1. Hepsini iyi günlerde kullan tatlim. Hepsi guzel ama Sleek paletine ayrica bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim :) daha güzelleri sizlerin olsun.
      aynen far paletine aşık olup aldım :))

      Sil
  2. Hepsini güzel günlerde kullan ♥ Özellikle Creightons Hindistan Cevizi & Keratin Besleyici Saç Kremini çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) hindistan cevizi yağını şimdiden kullanmaya başladım iyi ki almışım dedim valla :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım bende dün alışveriş yaptım gratisten, indirim varken değerlendirmek lazım. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)kesinlikle bakmak gerek :)

      Sil
  4. ne güzel şeyler almışsın :)) benimde bir uğramam gerek anneme boya alıcam da :)) indirimler bitmeden almak gerek :)) güle güle kullan :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) sanırım boyalarda da var indirim !

      Sil
  5. Güle güle kullan çok güzel ürünler almışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım daha güzelleri sizlerin olsun :)

      Sil
  6. harika ürünler almışsın canım :) birbirinden güzeller. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. İndirim ganimetleri :) Harika gerçekten. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. hindistan cevizi yağını ben de istiyorum umarım vardır hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bu indirimde çok usluydum. Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  10. Harika hepside... Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. Hepsini güle kullan canım.
    Sleekten memnun kalırsan ben de alacağım bazı ürünlerini, bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM