MAYBELLINE COLOR TATTOO ON AND BRONZE KREM FAR İNCELEME !!







Merhaba !!

Bugün size pratik bulduğum ve son zamanlarda hemen hemen tüm makyajım da en sürekli kullandığım bir üründen bahsedeceğim artık duymayanınız yoktur. O kadar çok seveni var ki bende bunlardan birisiyim. Maybelline color tattoo krem farlarından on and bronze krem farı, 


 ilk krem far deneyimim de diyebiliriz, göz makyajını seven biri olarak  farın kalıcılığını da bir o kadar önemsiyorum.Aslıda bu farım almamdaki amaç tamamen rengi ve kalıcılığının daha iyi olduğunu duymam oldu. 


Öncelikle krem formundaki far küçük cam kavanozun içerinde yer alıyor. Bronz tonlarda ki farın yapısı oldukça yumuşak ben göz kapağıma parmağımla uyguluyorum oldukça da pratik  geliyor bana dağılımı da bir kadar kolay oluyor sanki saatlerce uğraşılmış bir görüntü elde ediyorum :) Far hafif parıltılar içeriyor pigmentasyonu harika !



Aslında bu far tek başına çok güzel duruyor ama kullanmak isterseniz başka farlara da baz görevi görüyor. kalıcılığını o kadar beğendim ki kesinlikle bulaşma ve akma yapmadı gün boyunca yeni sürmüşüm gibi sabit durdu. Yalnız ben bu rengi açık tenlilere daha çok yakıştırıyorum ben esmer biriyim evet çok kötü durmuyor hatta dediğim gibi çok seviyorum ama beyaz tenlilerde bronz rengi daha belli oluyor. Bu far normalde 15 lira falan ama ben gratisten indirimle 10 liraya aldım.  Benim bu far hakkında ki görüşlerim bu kadarcıktı. Okuduğunuz için teşekkür ederim bir daha ki postum da Görüşürüz 
Sevgilerimle :) 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM