WATSONS BİRA ÖZLÜ SAÇ MASKESİ İNCELEME !!

 
watsons bira özlü saç maskesi
 

İYİ GECELER BLOGCANLARIM :) 

Bu aralar çok yoğunum gerçekten, Ama yılbaşına kadar elimde olan kullandığım, beğendiğim ve beğenmediğim ürünleri elden çıkarmak ve bir an önce inceleme yazılarını yazmak istiyorum açıkçası, Benim bugün bahsedeceğim ürün Watsons'ın kendi markası olan bira özlü saç maskesi aslında uzun zamandır çok merak ettiğim bir üründü nihayet alıp kullandım ve beğenen arkadaşlarıma hak verdiğimi belirtmek istiyorum. Ürün yorumlarıma gelecek olursak!
 
 
 
Ben bu maskeyi yaklaşık üç haftadır kullanıyorum. Ben ince telli ve cansız saç  tipine sahibim ki bu  maskede ince telli saçların volüm kazanmasını vaat eden bir ürün, 500 ml ve üsten açılan kapaklı bir kase içerisinde yer alıyor.
 

 Maske parlak beyaz renkli olup bal mumu gibi bir kıvamda, Saçlarım uzun olduğundan maskeyi elimdeki miktar kadar uygulamak yetiyor çok yağlı bir yapısı var sanki hiç durulanmayacak gibi bir şekli var  uygulanma şekli ise saçları yıkadıktan sonra uygulayıp 10dk saçlarım da  bekletip duruluyorum gayet te güzel durulanıyor ama bir şey demek istiyorum o ne güzel yumuşaklık ya gerçekten harika, kokusu  falanda  çok güzel kalıcı bence, benim bu maskenin etkisini 3 hafta boyunca o kadar net bir şekilde gördüm ki abartmıyorum saçlarım yumuşacık ve hacimli görünüme kavuştu ben bu ürünü hep alırım hep .. Watson mağazalarında 8 lira ya almıştım belki indirim zamanlarında daha da düşüyordur ama bu fiyatına göre bile performansı süper bence değer yani. sanırım bir çok çeşidi var sütlü, ballı vb. Açıkçası bu çok çabuk bitecek gibi durmuyor biter bitmez diğer versiyonlarını da denemek istiyorum..
Beni Watson bira özlü saç maskesi hakkında ki düşüncelerim bu kadardı. Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum bir daha ki yazıda görüşmek üzere
Hoşça kalın:=)
 
 

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM