2015- KASIM FAVORİLERİM






HERKESE MERHABA !!!

Kasım ayı benim için çok çabuk geçti öncelikle onu belirtmeliyim, Bugün biraz geç kalmış olsam da Kasım ayında ki favori ürünlerimi  paylaşmak istedim sizlerle,  son zamanlarda bir çok  yeni marka ve yeni ürünlerle tanışma fırsatı buldum, bazılarının inceleme yazılarını yazmış olsam da kısa özet geçip link vereceğim merak ettiklerinizi ayrıntılı okuyabilirsiniz. Evet gelelim Kasım ayı boyunca severek kullandığım ürünlere



1- LIERAC DIOPTİGEL EYE CONTOUR (Gözaltı Şişliklerine Karşı Jel) :
Portakalrengi.com sitesinin denemem için gönderdiği göz altı şişliklerine karşı olan bu jelini hemen hemen her gün kullandım diyebilirim. Evet gerçekten göz altlarına rahatlık veren ve yorgunluğu çok güzel alan bir jel göz altı morlukları'nın aza indirgediğini fark ettim ayrıca nemlendirme özelliği de gayet başarılı 10 ml boyutta olmasına rağmen nohut tanesinden az bir miktar kullanmak yetiyor hatta baya bereketli bir ürün çünkü hala içerisinde 2 aylık kullanımlık ürün mevcut. 
 
2- FEMME DE VARENS SUBLİNE PARFÜM: Bu parfüm benim hiç vazgeçmediğim parfümden vazgeçme me neden oladu diye biliri Instagramda da sürekli bahsediyordum kasım ayı boyunca en favori ürün diye gerçekten çok kalıcı ve kışa uygun bir kokusu var  ayrıntılı yazmıştım okumak isterseniz. TIK TIK ...

3-BARİLLE/ ARGAN YAĞLI TIRNAK ETİ CANLANDIRCISI: Lila kutumdan çıkan bu tırnak eti canlandırı jeli yine favorim dediğim ürünlerden çünkü ben manikür yapmayan biriyim tırnak etlerimi kesmiyorum bu jel sayesinde tırnak etlerimi yumuşadı ve etleri geri itme tekniğinde bana çok yardımcı oldu şeytan tırnağı oluşumunu da engelledi ayrıntılı okumak için.  
 
4-FRESH'N SOFT  İNTİM FOR LADİES (Dış genital hijyenik temizleme mendilleri):  ıslak mendil şeklinde olup içerisinde 20 adet bulunuyor, pamuklu dokusu ve özel formülasyonu sayesinde etkin temizlik sağlamayı ayrıca içerisinde bulunan laktik asit  ile yararlı mikroorganizmaları korurken zararlı mikroorganizmaların da oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor, kesinlikle çok etkili bir mendil ayrıntılı anlatmak isterdim ama ancak bu ürünü bu kadar anlatabilirim ayrıca papatya özlü çok hoş bir kokusu var !
 

5-REDİST OJE KURUTUCU SPREY:

 Redist markası benim son zamanlarda keşfettiğim ve bir çok ürünü severek kullandığım bir marka onlardan birisi de ksinlikle oje kurutucu speyi evet çok fazla oje kullanan biri değilim günlük hayatta bazı günler nude renkler kullanıyorum özel günlerde kına, düğün vb merasimlerde de canlı renkleri tercih edebiliyorum, ojenin kurumasını beklemeyi gerçekten seven biri olmadığım için bu ürün benim için tam bir kurtarıcı oldu diyebilirim ayrınıtılı yazısını okumak için TIK TIK...


6-DERMECTO YÜZ KREMİ:

Ectoin içeren ve kuruluğu, kaşıntıyı tamamen ortadan kaldıran bir krem kasım ayı boyunca sadece ben değil tüm aile severek kullandı. Bu kremi ayrıca bir post olarak yazdım en kısa zamanda yayınlamayı düşünüyorum.

 
7-GARNIER MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU( Karmadan yağlıya dönük cilt tipleri için): 
Evet pembesinden sonra karar verdim bu makyaj temizle suyunun benim cildim için en uygun olduğuna aslında oda çok başarılı ama bunun daha iyi temizlediğini düşünüyorum ayrıntılı yazısı için TIK TIK ..
 
8- FOOT DOCTOR - HİJYENİK AYAK BAKIM SPREYİ:
 
Sprey 75 ml. boyutta, pratik bir ürün ayak kokmasını ve topuk çatlamasını ayrıca kaşıntı ve pişiğe karşı etkili bir ürün,son zamanlarda karşılaştığım en iyi ayak bakım ürünü diyebilirim. Ayrıntılı okumak isterseniz.TIK TIK ...

9-ANNAGASPİ LEKE GİDERMEYE YARDIMCI FONDÖTEN ETKİLİ KÖK HÜCRE KREMİ:
 
Yine portakalrengi.com sayesinde tanıştığım fondöten kadar kapatıcılığı bulunan kore menşeili bir bb krem inan son zamanlarda sadece ten ürünü olarak bu kremi kullandım bence başaralı bir ürün tekrar şans vermek isteyeceğim ürünler arasında ayrıntılı yazısı için TIK TIK...
 
10-L'OREAL ELSEVE MUCİZEVİ ONARICI BAKIM YAĞI:
 
Son zamanlarda saç rutinimde elimden düşürmediğim tek ürün desem yeridir gerçekten saçlarımın parlaklık kazanmasını sağladı ayrıca verdiği yumuşaklık harika hiç vazgeçmeyeceğim bir ürün kendisi ayrıntılı okumak için TIK TIK ...

11-RİMMEL LONDON SCANDAL EYES WATERPROOF TEN RENGİ GÖZ KALEMİ :
Evet gözlerin büyük görünmesi için göz içine uygulanan bir kalem olarak kullanılsada be daha çok kaş altına ve dudak çevresini düzeltmek için kullandım gerçekten çok güzel bir ürün bitince de tekrar alırım. Ayrıntılı yazısı için TIK TIK ..

12-MAYBELLINE LASTING DRAMA GEL EYELINER:
 
Bu Eyeliner kullandığım dan bu yana eyelinerımı çok başarılı bir şekilde çekiyorum desem yeridir. Elim gerçekten pratikleşti çok severek kulladım kasım ayı değil bundan sonra sürekli favorilerim arasında olacak bir ürün :) ayrıntılı okumak isterseniz TIK TIK ...

13-Essence Maskara Bazı:
 Yine geç geç keşfettiğim fakat müptealası olduğum Essence maskara bazı son zamanlarda severek kullandığım bir diğer göz grubu ürünlerimden birisi kirpiklerime takma kirpik etkisi veriyor olması da ayrı bir güzellik geçen sizlerle paylaşmıştım okumak için TIK TIK..
 
14- FLORALİS CARE & MAKEUP MAKYAJ BAZI:
 Yüzü makyaja güzelce hazırlayan bir ürün yine son zamanlarda severek kullandığım bir ürün diyebilirim ayrıntılı okumak için TIK TIK ...

15-Elite Newyork Mat Lipstick; 
Kasım ayında sürekli kullandığım hafif şeftalimsi tonlardaki mat formdaki bu ruja bayıldım. yazısı için TIK TIK ...
 
1-GABRİNİ 3D FLAT BRUSH OJE:
Gabrini markasının toprak tonlarındaki ojesinin rengi gerçekten çok hoş çok kalıcı bir oje olmasa da renginden dolayı kasım ayı boyunca severek kullandığım bir oje
 
Evettt geldik kasım ayı favorilerim ohh !! onunda bitti dediğinizi duyar gibiyim :=) Okuduğunuz için çok teşekkür ederim umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bir dahaki postumda görüşmek üzere Hoşçakalın:=)
 
 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM