LE PETIT MARSEILIAIS LAVANTA BALI BANYO VE DUŞ JELİ YORUMLARIM !

Le Petit Marseılısaıs, duş jeli,


Herkese Merhaba !!! 

Bugün sizlere çok beğendiğim bir duş jelinden bahsetmek istiyorum Lavanta ve Bal kokusuna hasta biri olarak bu duş jelini zevkle kullandım diyebilirim. Aslında çok yazıldı çok söylendi. kimi beğendi çok abarttı kimi beğenmedi yerlere vurdu. Bir çok çeşidi var benim en merak ettiğim kesinlikle buydu ve ilk deneyimlediğim oldu, diğerlerini de çok merak ediyorum açıkçası evet  benim  Le petit  marseılıaıs lavanta ballı duş jeli yorumlarıma gelecek olursak ...



Benim kullandığım  250 ml boyutlu olanı 
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ürünün çok ağır olmayan hafif ve ferah bir kokusu var kesinlikle yaz aylarına yakışan bir koku diyebilirim. Yalnız koku uygulama esnasında hissediliyor daha sonra kokudan eser yok kalıcı değil yani, çok güzel köpürüyor ve temizlik hissini çok güzel bir şekilde sağlıyor bence, durulanması da oldukça kolay, peki  ektra yumuşaklık veriyor mu?  kesinlikle şimdiye kadar kullandığım duş jelleri arasında yumuşaklığı en iyi veren bir duş jeli diyebilirim.
Fiyatı, 5,50 Lira gibi bir şey büyük boyu da var genelde indirimli daha uygun fiyatlara da bulmak mümkün 

Bu ürün hakkında genel anlamda düşüncelerim bu kadardı. Aranız da kullanan var mı sizler ne düşünüyorsunuz? diğerlerinden hangisini denememi önerirsiniz. 

Görüşmek üzere Sevgiyle Kalın :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM