FRESH'N SOFT ÜRÜNLERİNE İLK İZLENİMLERİM ..



HERKESE MERHABA !!!


Bugün sizlere herkesin yakından tanımış olduğu ve ürünlerini deli gibi sevdiğimiz fres'n soft markasının kişisel bakımda oldukça önemli olan ürünleri bulunmakta üstelik tüm ürünleri dermotolojik test edilmiş. Bu ürünlerini kısaca bir göstermek istedim firma bunları deneyimlemem için göndermiş çok teşekkür ediyorum. Hepsini mutlaka kullanıp tek tek yorumlayacağım. Şimdi birlikte incelemeye ne dersiniz?

 
Öncelikle pembe ambalaja sahip kuru ve hasas ciltler için kırışıklık giderici içerisinde 25 adet bulunan makyaj temizleme mendili bunun kokusu  çok hoş bence Aloe Veralı, üstelik içerisinde kesinlikle alkol yok .




Mavi ambalajlı olan temizleme mendili ise  Normal ve Karma Cilt tiplerine uygun olarak tasarlanmış olup aynı şekilde içerisinde 25 adet bulunuyor ve papatya özlü  kırışıklık giderici etkiye sahip
 
 


Aslında Fresh'n Soft markasında ilk defa karşılaştığım bir üründen bahsetmek istiyorum İntim for ladies '' Dış genital hijyenik temizleme mendilleri '' ıslak mendil şeklinde olup içerisinde 20 adet bulunuyor, pamuklu dokusu ve özel formülasyonu sayesinde etkin temizlik sağlamayı ayrıca içerisinde bulunan laktik asit  ile yararlı mikroorganizmaları korurken zararlı mikroorganizmaların da oluşumunu engellemeye yardımcı olacağını vadediyor. Kesinlikle çok merak ediyorum ayrıca papatya özlü çok hoş bir kokusu var !


 
Yazın oldukça ihtiyacımız olan bir üründen bahsedeceğim özellikle terlediğimiz zaman bazı kıyafetlerde ter izi olur bu çok çirkin duruyor bunun önüne geçmek amacıyla tasarlanmış pedler var içerisinde 14 adet bulunuyor. Kesinlikle bunu kullanmak için yaz ayını bekleyeceğim :)


Asetonsuz oje çıkarıcı 200ml bir boyutu var maalesef oje kullanan biri olmadığım için bunu nasıl bitirebileceğimi şimdiden düşünür oldum ama asetonsuz olması çok iyi eğer deneme fırsatım olursa sizlerle paylaşırım :)
 

 
 
Kulak temizleme çubuğu ve makyaj düzeltme çubukları daha önce de kullanmış ve çok beğenmiştim.
 
 

Evet en son olarak da makyaj temizleme diskleri yüzümü en çok güldürenlerden biri diyebilirim çünkü benim en çok tükettiğim ürünlerden biri pamuk kesinlikle Fresh'n softun pamuklarını ilk defa deneyimleyeceğim. Çift taraflı ve dayanıklı üstelik %100 pamuk.
İşte benim Fresh'n soft ürünlerim bunlar en yakın zamanda kullandıktan sonra sizlerle paylaşacağım..
 
okuduğunuz için teşekkür ederim :=)
sevgiyle kalın !!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM