BİO- PLANTE GECE VE GÜNDÜZ KREMLERİ İNCELEME !!!


                     HERKESE MERHABA !!!


Bugün sizlere yeni tanıştığım bir kozmetik markasından bahsetmek istiyorum öncelikle, Bio-plante markası Belçika menşeili olup  insanlara doğallığı ve sağlığı öneren ürünler sunuyor bize, Firma dediğim gibi tamamen doğal olan  Ağız , el, saç  ve vücut bakımı olmak üzere bir çok ürün sunuyor bize. Ben ürünlerinin içeriklerini okuyunca vay be dedim  insanların yaşam kalitesini düşünen ender firmalardan diyebilirim çünkü ürünleri, Sağlık açısından problem teşkil eden GDO'lu  bitki özleri, PEG'ler sentetik kokular, renklendiriciler, paraben ve petrokimyasal maddeler içermiyor . Ben Teşekkürü borç bilirim bizleri düşünüp bu şekilde ürünler üretmiş olmaları gerçekten güven veriyor insana  Kimyasala tamamen karşı olan Nature sertifikasına bile sahip. Belki ben kullandığım bazı ürünlerde bunlara dikkat etmiyorum ama bunu paylaşmamda ki amaç gerçekten kimyasal ürün kullanmayan, Daha çok, doğal ürün arayışında olan takipçileri' min fikir sahibi olması açısından bu bilgileri vermek istedim .. 






Denemem için gönderdikleri Gece ve Gündüz kremlerinin içerisinde bir sürü organik yağ bulunuyor. Anti age formüllü olan bu krem özellikle kuru ciltlileri çok beğeneceğini düşünüyorum 24  saate kadar nemlendiriyor ve besliyor içerisinde; Hyaluronik Asit , Gliserin,  Organik Buğday tohumu yağı, Organik Alovera yaprağı suyu, Organik tatlı badem yağı, Organik shea yağı, mısır nişastası, Şeker pancarı, organik dulavrat otu tohumu yağı, pirinç proteini, E vitamini, organik gül yaprağı suyu  koenzim Q10, organik ayçiçeği tohumu yağı bulunuyor.
 Bu yağların çoğu cildi yumuşatma, kırışıklık karşıtı, leke giderici, çatlak önleyici, kızarıklık giderici ,UV ışınlarına karşı cildi koruma özelliklerine sahip... yaklaşık 20 gündür düzenli olarak kremleri nohut tanesinden biraz daha fazla tüm yüzüme masaj yaparak sürdüm. Öncelikle cildim sivilceye meyilli bir yapıda olduğu için cildimi yağlandırmadı,emilimi çok güzel ve  nemlendirdi. Sivilce yapmamasına çok sevindim hatta minik minik kırmızılıkları da pürüzsüzleştiğini fark ettim. Gündüz kremi de aynen o şekilde gün içerisinde cildimi güne iyi bir şekilde hazırladı. cildim canlı ve parlak görünmesini sağladı.
ürünler hakkında ayrıntılı bilgi almak isterseniz sitesini ziyaret edebilirsiniz. 
Benim ürünler hakkındaki görüşlerim bu kadardı sizler kullandınız mı bu markanın ürünlerini ? nelerdüşünüyorsunuz ? okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere Hoşça kalın !!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM