Garnıer kusursuz makyaj temizleme suyu İnceleme !!!



MERHABALARRRR!!!

Bugün bloğumun konuğu başlıktan da anlaşılacağı üzere artık herkesin bilmem kaçıncı kutusunu bitirdiği fakat benim ilk defa deneme fırsatı bulduğum Garnıer kusursuz makyaj temizleme suyu. Herkesler yazdı bir ben kaldım derken bir bakmışım hoppp blogdayım:) Dediğim gibi o kadar yazılıp çizildi hepsi de süper süper dedi ürüne almayanı dövüyorlarmış da demişler di :) iyiki de almışım neyse nasip oldu ve alıp denedim.

 



Boyutu süper 400 ml, üzerinde ise 200 kullanımlık olduğu da yazıyor bence gayet iyi   Çok abartılı makyaj yapmadığım için bana gayet yeterli geldi. Dudak ve ten makyajını başarılı bir şekilde temizledi; aslında ne kadar durulama gerektirmeyen bir ürün olsa da içim rahat etmiyor ve Ardından temizleme jeli de kullanıyorum. Ürün  baya büyük boyutta, en sevdiğim yanı parfüm içermemesi ürünün hassas cilt tipine de uygun olması. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim
                                   Fiyatı 12,90
Tabi indirimli zamanlarda yakalarsınız daha uygun fiyata bulabilirsiniz:)
Benim Garnıer kusursuz makyaj temizleme suyu hakkında ki düşüncelerim bu kadar dı  bir dahaki postumda görüşmek üzere hoşçakalın


sevgilerimle :=)


















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM