PROZİNC SUMMER TİME ŞAMPUANI İNCELEME !!!

         Herkese Merhaba !!!

Bugün bloğumun konuğu Prozinc yaz setinin şampuanı daha önce spreyini yazmıştım Tık Tık .. valla saç ürünlerine olan zaafımı duymayan kalmadı sanırım. Farklı saç ürünleri denemeye de bayılırım :) Bu seriyi baya merak ediyordum yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve nihayet vedalaşabildik. Aslında bu ürün deniz,kum ve güneşten yıpranmış saçlar için olan bir şampuan .oysa ben tesettürlü biri olduğum için bu etkisini maalesef anlayamadım. ama yinede kullandım ve saçlarımda nasıl bir etki bıraktığını 1 ay boyunca gözlemledim.



 Benim saçlarım işlem görmemiş fakat yapı olarak kuru ve hafif yıpranmış. Benim şampuanda aradığım ilk özellik kesinlikle banyo esnasında ve banyodan sonra saçlarımın  kolay bir şekilde taranmasına yardımcı olması, kısacası saçalarımı yumuşatması. dalgalı ve uzun saçlarımın yıpranmasının tek sebebi keçe gibi olup bir daha ki banyoma kadar darma dağın düğüm düğüm olmuş bir şekilde bana zorluk çıkarmasına tahammül edemiyorum maalesef. İkinci özellik saçlarımı derinlemesine temizlemiş olaması. Yani kepek olayıyla beni muhattap etmemesi. Gelelim bu şampuana benim istediğim özellikleri taşıyormuymuş ; İlk olarak ürün beyaz bir ambalaja sahip ve en güzeli de tüm saç tiplerine uygun olması. Sıvı bir yapıda su gibi renk bir ürün kokusu harikulade köpürmesi de gayet başarılı, üstelik krem kullanmaya gerek bırakmayacak kadar başarılı saçlarımı yumuşacık yaptı saç diplerinin tamamen arındığını hissettirdi bana... tabiki saçlarımı onarmadı en azından yıpranmasını engelledi. Bence denemeye değer !! 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM