Haziran Ayı Favorilerim --- June favorites




 
 

merhabalarrr..!!

Geldik Haziran ayının sonuna aslında çok çabuk geçti diyebilirim. Ramazan ayı Haziran'a denk geldiği için biraz afalladık galiba. Birde sıcak bir memlekette yaşayınca serinletici şeyler arayışına girer olduk...  paylaşacağım ürünler dışında da kullandığım ürünler tabi ki oldu ama benim gerçekten haziran boyunca işte bu dediğim ve favori ilan ettiğim ürünleri paylaşacağım ...
 
 
 
Dikkat ettiyseniz çok fazla kozmetik ürün yok aslında onlarla ilgili ayrı bir post hazırladığım için burada belirtme gereği duymadım. yaz aylarında çok fazla makyaj yapmak yerine güneşin zararlı ışınlarından korunacak ürünleri tercih ediyorum... mesela spf içeren CC ve BB kremler gibi ..

 

Genel anlamda baktığınız zaman ilk olarak ;

 
1- Neutrogena Visibly Clear 2'si bir arada Maske ve Temizleme Jeli ; Gerçekten yaz için çok ideal bir ürün diyebilirim haziran ayı boyunca sürekli  kullandığım temizleme jelim ve maskem buydu . ferahlatıcı etkisi oldukça iyi, ayrıntılı yazısını yazmıştım Tık Tık.. buradan ulaşabilirsiniz.
 
2-Garnıer Tazeleyici Toniği; Yine aynı şekilde bir çok toniğim olmasına rağmen haziran ayı boyunca yüzümde oluşturduğu tazeleyici etkisi sayesinde bu tonik oldu ve  sabah akşam rutinimde yerini aldı:)  sevdim yazısı için Tık Tık ..
 
3-Prozinc Summer Time Sprey; Ay ben buna bayıldım elimden düşmedi desem yeridir. sadece endim olsa neyse gelene gidene sıktım saçlarım doğal ve parlak görünmesini sağlayan bir ürün kesinlikle ayrıntılı yazısı için Tık Tık....
 
4-Superdrug The Little Protecting Pink: watsonsdan aldığım bu küçük pembe teneke adındaki dudak bakım kremi vazelini andıryor. harika bir etkisi var kesinlikle bembeyaz olan ve kuruyan dudaklarıma resmen şifa oldu desem yeridir. spf 15 içeriyor ayrıca dudaklarımı da koruyor yine aynı şekilde tabir yerindeyse  1 ay boyunca elimden indirmediğim ürünler arasında :)
 
5-Avene Thermal Su (Thermal Spring Water); Haziran ayında ve sanırım tüm zamanlarda en favori ürünüm diyeceğim bir ürün aslında yaz için uygunluğu ferahlatıcı bir özelliği var sıcaktan bunalınca yüzüme fıs fıs :) birde makyajımı yaptıktan sonra yüzüme uygulayınca makyajı sabitlediğini fark ettim en çok bu özelliği için bundan sonra hep alırım..
 
6-Note Long Lash Maskara; Ben rimel delisi olan ben bu rimele bittim diyebilirim haziran ayında çok fazla abartılı makyaj yapmadığım için bu benim işime çok yaradı neden mi çünkü oldukça doğal bir görünüm veriyor. bende haziran boyunca bundan başka rimel kullanmadım. :)
 
7-L'Oreal Nude Magique CC Crem; Yaz ayları başladığına göre cc krem merhaba Fondötenler elveda diyebiliriz. spf 20 içerdiği için güneş kremi bile kullanmasam CC krem bana yetiyor. Yüze ıslak bir görünüm sağladığı için de seviyorum cildi o kadar aydınlık ve parlak göstermesini seviyorum. ayrıntılı yazısı için .Tık Tık..,
 
8- kalyon'un tırnak koruyucu / sertleştiricisi; Aldığım günden bu yana düzenli kullanmadığım bu tırnak ürününü yine haziran ayında keşfettim kırılan tırnaklarımın gün geçtikçe beslendiğini ve güçlendiğini gördükçe favorim oldu.. Hafta da 2-3 defa kuru ve temiz tırnaklara uygulamadım. sonuç muhteşem:)
 
 
E bakım ürünlerim bittiğine göre haziran boyunca en favori aksesuarlarıma geçebilirim:=)  Ablamın hediyesi olan pembe tonlarında bu cüzdanı çok sevdim ben içerisinde çok fazla göz mevcut .ve oldukça da şık duruyor. Daha sonra mor renginde yüzüğüm uy canım benim rengine bayılıyorum nedense en fazla taktığım yüzüğüm o oldu hem de bir sürü yüzük arasından ( özel özel ) sebebi :))
Ve kotondan aldığım saatim çok ağır olmasına rağmen yine de en favori saatim bu :)
 
 
 

Evet Haziran ayımın kralı bu kralı :) Evet bir kahve kolik olarak kışın sıcak yazın soğuk ne güzel değil mi :) Ülker bizlere bir kıyak yapmış diyelim üstelik kavanoz tarzındaki kupası da yanında hediye .. kahve ister suyla ister sütle yapılan (Ben sütle daha beğeniyorum) Latte kahve tadı çok güzel tavsiye ederim...
 
İşte geldik benim Haziran Favorilerimin sonuna Nasıl beğendiniz mi ?
 
Lütfen Yorum bırakın düşünceleriniz benim için çooook kıymetli !!
 
Sevgilerle
 
Hoşça kalın!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM