HAMİLTON ACTİVE FAMİLY GÜNEŞ KREMİ İNCELEME !!!







 SELAMLAR!!!


Malum yaz aylarında olduğumuz için yine sizleri bir güneş kremiyle buluşturuyorum. O kadar çok marka var ki cilt yapımıza uygun mu , parlama yapıyor mu vb. bir çok özellik arıyoruz gerçekten. Benim en fazla deneme fırsatı verdiğim ürünler kesinlikle güneş kremleri oluyor. Çünkü gerçekten çok sıcak bir memlekette yaşıyorum ve karma yapıda bir cildim var ben yaz kış güneş kremi kullanma ihtiyacı duyuyorum.
benim bugün sizlere bahsedeceğim Hamilton Active Family Güneş Koruyucu Krem SPF 50+ 




 Ürün;

3 yaş üstü tüm aile bireylerinin kullanımı için geliştirilmiş özel bir formüldür.
- Krem yapısı ile normal ciltli bireylerin yüz için günlük bir üründür.
- Tüm aile bireylerinin kullanımına uygundur.
- Peeling, lazer, dermabrazyon, dermaterapi uygulamaları sonrasında ideal koruma sunar.
- UVA / UVB ışınlarına karşı etkin korur.
- Nemlendirici etkiler sunar.
- Yağsız yapısı konforlu bir his bırakır.

Bana göre çok hafif yapısıyla hemen emilen kesinlikle bir nemlendirici gibi yumuşatan hatta makyaj öncesine hazırlayan bir ürün diyebilirim. Ciltte kesinlikle parlama yapmıyor. tüm cilt tiplerine uygun yüzümü güneşe karşı çok iyi koruduğuna inanıyorum. Bazı güneş kremleri beyaz beyaz cilte birikme yapar ya işte bunda öyle bir sorun da yok. Suya ,tere dayanıklı  Yani büyük boyu alınabilir :) neyse benim bu ürün hakkında  ki düşüncelerim bunlardı bu ürünü deneme fırsatı veren www.narecza.com Teşekkürlerimi sunuyorum. Ayrıntılı bilgi ve indirimli ürünlere bu siteden bakmanızı tavsiye ederim...!!

işte geldik bir postun daha sonuna bu ürünü aranızda kullananlar var mı ??  lütfen olumlu olumsuz tüm yorumlarınızla aydınlatın bizleri '''!!!! 

 Bir sonra ki postumda görüşmek üzere Esen kalın!!



Yorumlar

  1. Eğer yüz için düşünülüyorsa kesinlikle doğru bir ürün değil. Aşırı derecede yağlı ve çok parlıyor. Yağ bezesi de oluşturdu.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle karma ve yağlı ciltler için uygun değil parlama ve sivilcelenme yapıyor

    YanıtlaSil
  3. En iyi güneş kremi tavsiyelerini görmek için tıklayın : en iyi güneş kremi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM