Duru duş jeli- Limonlu Sorbe

 

Merhaba Millet !!

Herkese mutlu hafta sonları diliyorum bugün  bir duş jeli postuyla karşınızdayım  sanırım tüm kadınların  tereddütsüz en çok denediği şey duş jelleridir... 
 Bende çok fazla duş jeli deneyen biri değilim ama kokusunu ya da yapısını sevdiğim duş jelinde kalırım genellikle işte bunlardan biri de  baya zamandır kullandığım Duru  gurme serisinden  limonlu duş jeli ...  
 DEVAMINI OKU
 
 
 
 Durunun gurme serisinden  limonlu olanı çok güzel bir  yapıya sahip bu duş jeli benim  duş rutinimin kraliçesi valla  en güzel  yanı içerisinde peelig etkisi veren parçacıkların bulunması ayrıyeten vücut peelingi yapmaya gerek bırakmıyor. Ciltte fresh bir hava oluşturuyor hatta kendini limon bahçesinde hissediyorsun tamam çok fazla kalıcı bir kokusu yok etkisi çabuk geçiyor bu da tüm duş jellerinde böyle zaten.  Ben çok severek kullanıyorum bana yazı hatırlatıyor bu ikinci kutum fakat kullanmaya devam ederim herhalde .:)
 
Umarım bu postum faydalı olmuştur.
 
sevgiyle kalın:).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM