Sevgililer Günü çekilişi Kazandım

Merhabalar kızlar...

Bugün ki postum youtube da sevgili Elif's Diary yaptığı sevgililer günü çekilişinde harika  bir hediye kazandım  biraz geç yazılmış bir yazı fakat değer :)) ilk defa bir çekilişi bu kadar içten istedim ve kazandığımı duyunca o kadar mutlu oldum ki Elif o kadar zevkli ki kendi çapında renk tonları harika olan   bir set oluşturmuş  .....
devamını oku...

 
 
İşte Hediyeleri
1) L'Oreal - E6 Rose Far Paleti
2) L'Oreal - Deep Violet Göz Kalemi
3) L'Oreal - 208 Lasting Mauve Ruj
4) L'Oreal - Lipgloss 201


Ben hediyelerimi kullanmaya başladım bile tam benim renklerim bunlar ya o kadar güzeller ki inanın kullanmaya kıyamıyor insan ilerleyen zamanlarda ürünleri sizler için tek tek yorumlayacağım...
sizlerde Elifi youtube dan mutlaka takip edin bence çok güzel bir bayan buradan tekrar teşekkür ediyorum.. Eğe sizde bu ürünlerden kullandığınız varsa mutlaka yorum yapın..
Yorumlarınız benim için çok kıymetli..

Sevgilerle



 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM