Rituel de Beaute Burun Bandı

 

Merhaba Arkadaşlar..

 
 
Bugün  Rituel de Beaute  Burun Bandından  bahsetmek istiyorum; gördüğüm kadarıyla burun bandı kullanmayan kalmadı artık işte bende bunlardan biriyim  denemediğim ürün kalmadı diye bilirim araştırmalarım sonucunda bu ürünle karşılaştım beni yanıltmayacak olan tarafı Kore menşei bir ürün olmasıydı açıkçası. çünkü koreliler' in güzelliğe ve estetiğe olan hayranlıklarını bilmeyen yoktur.
Rituel de Beaute  Burun Bandı  burun bölgesinde bulunan siyah nokta, kir, makyaj artığı, yağ ve  diğer kalıntıları kolaylıkla temizleyip gözenekleri açıyor.

 
 Bandı uygulayacağımız bölgeyi güzelce temizledikten sonra buun bölgesinin nemli  olması   gerekiyor  parlak yüzü burumuza gelecek çekilde yapıştırıp 10-15 dakika arası bekledikten sonra bant burnumuzda iyice kuruduktan sonra  kenarda tutup yavaşça kaldırıyoruz ... sonra o aloe etkisi harika bir his bırakıyor benim bundan sonraki burun bandım Rituel de Beaute ....

  • Yanık , tahriş olmuş ve sivilceli bölgelere uygulanması sakıncalı
  • Hafta da  1-2 kez kullanılmalı
Geldik postumuzun sonuna evet sizlerde bu ürünü kullandıysanız veya bir bant arayışı içerisindeyseniz mutlaka yorum bırakın
                                                       sevgilerimle !!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM