Film Önerisi Hint Sineması ( P.K )

Merhaba Arkadaşlar

Bugün ki postum her zamankinden farklı, bir film öneri postu olacak film izlemeyi o  kadar çok seviyorum ki öğrencilik yıllarımda bazen sabaha kadar arkadaşlarımla oturup 2 - 3   film izlemişizdir. (ama iş hayatına atılınca bu sayı hafta 1 'e falan indi) :)

DEVAMINI OKU...korku filmleri ni  pek izlemem; daha çok dram, romantik komedi, Hint ve kore filmlerini izlerim . Bazı insanlar iyi film bulamamaktan  şikayetçi olur o arkadaşlara tavsiyem Kaliteli filmler için önerileri kulak ardı etmeyin çünkü izlediğimiz bazı filmler bize bir çok istemediğimiz fikirleri empoze edebilmekte  şahsen online film izlemek istediğim zaman bazı yorumları dikkate alıyorum IMD sine bakıyorum.



Bugün sizlere çok beğendiğim bir  Hint filminden  bahsedeceğim P.K bir  Aamir Khan filmi
P.K adındaki kişi bir uzaylı dünyaya geliyor ve sinyal aracını kaybedince olanlar oluyor .. oldukça başarılı bir karaktere sahip olan P.K insanlar tarafından önce akıl hastası gibi gözükse de 
Kimsenin inançları sorgulamaya cesaret etmediği bir dünyada P.K bunu ilginç sorularıyla başarıyor.  Her şeye körü körüne inanmamamız gerektiğini vurguluyor. Hem eğlenceli hem düşündürücü bir film
.
 
Tavsiye ediyorum hiç pişman olmayacaksınız hatta postumun altına güzel güzel mesajlar bırakacaksınız ...
 
Sevgiyle kalın
 
 
 
 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM