ORIFLAME HYPER STRETCH MASCARA

                                         Merhabalarr....

,
Evet bugün bir maskara yazısıyla kaşınızdayım. Bendeki bu Maskara(rimel) manyaklığına bir yenisini eklemiş bulunmaktayım  iyi ki eklemişim diyorum..
Devamını okuu... Oriflame'nin ürünlerinin bitkisel içerikli ve etkili olduğunu her zaman duyuyordum. krem ve sabun haricinde hiç ürünlerini denmediğim  markanın bu masarasını ablamın tavsiyesi üzerine aldım.Uygun fiyatına rağmen maskara muhteşem ötesi bir şey..

  Kıl fırçaya sahip olan bu masara uzun kirpik isteyenler için çok iyi bence sürdüğüm gün arkadaşlar takma kirpik mi var diye soruyor abartısız  :=))kesinlikle topaklanma tarzı bir şey yapmıyor çok hafif bazen rimelimizi sürdüğümüz andan itibaren gözlerimizde büyük bir ağırlık yorgunluk hissederiz ya ha işte bu rimelde kesinlikle öyle bir durum yok ..ve çok doğal duruyor




Sizi bilmem ama nedense ben masaranın sonunu merak ederim yani temizlenme aşamasını arkadaş ben ömrümde bu kadar rahat temizlenen bir maskara daha kullanmadım. ki makyaj da en muzdarip olduğum durum buyken valla devamı gelir diye düşünüyorum
Tavsiye ediyorum
SEVGİLERLE...
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM