Çekilişte Kitap Kazandım

                                                   ARKADAŞLAR MERHABA

 Geçenlerede Yazar Defterinin yaptığı kitap kitap yurdun dan 20 tl değerinde istediğimiz kitapları seçebileceğimiz bir çekilişine  katılmıştım ve çekilişi ben kazandım bugün kargoyu görünce nasıl uçtum anlatamam gerçekten hayatımda alacağım en anlamlı hediye kitaptır. zaten yakın bir zamanda alacağım kitapları neden hediye olarak almayayım dedim bende :)) Cuma günü verilen kargo bugün elime ulaştı bu kadar kısa bir zamanda  beklemiyordum

 
 
 

 

 1-MURAT MENTEŞ: RUHİ MÜCERRET
2-AYLAK ADAM: YUSUF ATILGAN

 Her iki yazarında kitaplarını severek okuyorum bunları okuyacağım ve bloğumda eleştiri yazımı yazacağım 
 Yazar defterine ve Kitap Yurduna Teşekkür ediyorum bizi böyle  etkinlik ve kitaplardan mahrum etmedikleri için.

Sevilerle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM