Valentina Primer Base Trucco yorumu.

 

Merhabalarrr !!

 
 
Bugün sizlere Gratis'te tesadüfen bulduğum makyaj bazından bahsetmek istiyorum Makyaj bazları artık makyajımızın olmazsa olmazları haline geldi.
Devamını oku...
 Gerçekten de baz kullanmak makyajın daha kalıcı olmasını sağlıyor. Eskiden makyaj yapardım evden çıktıktan 2 saat sonra benim makyaj sizlere ömür :) Neyse ki artık makyaj bazları var ve bu sorun %90 ortadan  kalktı..
Ben genelde abartılı makyaj yapmayı sevmem sade olmalı. makyajdan önce güzelce bir nemlendirici yaz aylarında ise güneş kremi  bazın kadifemsi yapısı bu şekilde  daha da kendini belli ediyor ve gözenekleri küçültüyor  yani bazın nemli yüzeye sürülmesi daha kullanışlı..
 Valentina  Primer Base  5,90 gibi bir fiyata sahip olmasına rağmen oldukça başarılı... denemek amacıyla aldığım bu baz benim resmen gönlümü fethetti. Saten bir yapıya sahip olan bu ürünün çok az bir miktarı bile tüm yüze  yetiyor. Ben far bazı olarak ta denedim gayet başarılı.. Eğer sizlerde bulursanız hiç kaçırmayın derim Tavsiyemdir..!!

ESEN KALIN

iletişim.
Arapkizibenna@gmail.com


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM