severek kullandıklarım 1

 

SLM

 Evet arkadaşlar bundan sonra kullandığım ve memnun kaldığım tüm ürünleri burdan anlatacağım tabiki memnun olmadıklarımı da:)

1-Rosense gül kremi: kuru ciltler için olan bir krem ben yapı malzeme gül olan ürünlerin gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum eğer kuru cildiniz varsa kullanın derim yani:)

2-Garnier tonik: Bu tonik cok hafif mis gibi kokuyor valla ben makyaj temizlerken kullanıyorum. ya aslında aaa çok ahım şahı bir temizleme özelliğide var diyemem ama benim cildimi rahatlatması güzel .

3-Vichy:  Bu ürün hastasıyım gerçekten kalite ve sanırım 2 yıldır kullanıyorum çok az bir miktar kullanmak yetiyor özelliklede göz makyajını cok iyi temizlyor :)

4-Olay: Sanırım bronzlaştırı bir ürün ecz. kuzenim vermişti yani esmer tenli olduğum için kullanamadım yani


5-Dıadermıne: Nemlendirici kremi gerçekten bu markanın en beğendiğim ürünü diyebilirim gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz 


6-Neutrogena: Besleyici bakım kremi yine çook kuru ciltler için rahatlatıcı bir etkisi var özellikle kışın kullandığım bir ürün büyük bir kutusu var 1 sene oldu hala yarısındayım :)

7-Nivea :Nemlendirici bakım kremi çanta boyu 

8-Garnier Bakım sütü: temizleme de birebir yine mis gibi bir kokusu var rahatlatıyor bence:)



dıaderımıne-olay-garnıer-nivea-avon-vıchy-rosense



 Nivea pure effect: İndirimle aldığım bir ürün her gece uyumadan önce peeling yada makse olark kullanıyorum 

L'oreal göz kalemi :Tek kelimeyle gözlerde muhteşem duruyor.birgün de göz makyajı yaparım farkını o zaman görürüz:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM